Sunday, December 29, 2013

Gifts from Santa

Atat de lenesa sunt in perioada aceasta cu postarile incat cu chiu si vai am facut o postare de la craciun incoace!!

Lista mea a ajuns cu foarte mare grija la mosul,iar pentru ca am fost foarte cuminte,am primit tot ce a fost pe lista!! 
Le voi face cate un review cat de curand posibil,unul dintre ele l-ati vazut deja in postarea anterioara,iar celelalte le-am folosit in postarea urmatoare ce o voi face cel mai probabil maine! Este vorba de un machiaj mai diferit fata de ce am facut pana acum!!

Sper ca voua v-a adus mosul tot ce v-ati dorit si ati avut parte de un Craciun ca la carte :D
Pupici
De la dreapta la stanga:
~Tus eye liner EyeStudio Lasting Drama
~Meis cosmetics-  lip gloss & eyeshadow professional makeup artist - 05
~Rimel False Lash Effect negru
~Luciu de buze NYX Round Lipgloss : Queen Africa
~Fard pulbere NYX Loose Pearl Eyeshadow : Black
~Fard pulbere NYX Loose Pearl Eyeshadow : Yellow
~Farduri pulbere sleek eye dust : Zing
Dedesupt - Trusa farduri 180 de culori

8 comments:

  1. Frumoase toate,sa le folosesti cu drag si spor! :*

    ReplyDelete
  2. Ho, ho, ho asa da! :)
    Sa te bucuri de toate minunatiile primite.
    Pupici

    ReplyDelete
  3. Foarte dragute! Am si eu un gloss NYX intr-o nuanta asemanatoare :D Rujurile in schimb sunt dementiale, din punctul meu de vedere detroneaza multe rujuri foarte scumpe :)) Si aici vorbesc din experienta :D :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. sunt sigura :))
      Din pacae pentru mine acestea sunt sngurele produse Nyx pe care le am :D
      Cu siguranta imi voi extinde colectia :D

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...