Tuesday, December 31, 2013

Good Bye 2013

Ce n-as da sa fiu din nou copil,sa am impresia ca un an dureaza o vesnicie :)) ,insa,din pacate cu cat inaintesti in varsta,cu atat ti se pare ca anii trec din ce in ce mai repede!

Iar pentru ca mai sunt cateva ore pana intram in noul an,m-am gandid sa postez si eu macar o singura data pe an o fotografie un un look complet :D 


Va doresc un an nou plin de bucurii,multe realizari si sa fiti mereu cu zambetul pe buze!
 Pupici si ne vedem la anu' :)) ;) 

10 comments:

  1. Esti foarte frumoasa, Ana, ai un corp superb, ma bucur ca ne-ai impartasit acest look! Esti minunata!
    La multi ani si tot ce iti doresti tu!! :)

    ReplyDelete
  2. La multi ani draga mea!
    Imi place foarte mult look-ul tau. Esti foarte frumoasa.
    Pupici

    ReplyDelete
  3. La multi ani,sa ai parte numai de realizari in 2014!!

    ReplyDelete
  4. La multi ani!!!
    Machiajul e superb !!!

    ReplyDelete
  5. Imi place cu ai combinat makeupul mai intens cu rochia solida si sexy!Iti doresc toate cele bune pentru anul nou!:D
    -www.sandrastlye.blogspot.ro-

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...