Thursday, December 5, 2013

Noiembrie - Produse terminate

Si a mai trecut o luna!! 
Ne apropiem cu pasi repezi de noul an!
Luna aceasta nu am fost atat de harnica precum luna trecuta,insa am reusit sa termin cateva produse!
1. ~ My Body Milk Honey- Cream Soap - Billa
I-am mai facut o scurta descrirere mai demult Aici,in momentul de fata am aceleasi pareri bune despre acest produs minunat!
Un miros ametitor de miere,lasa pielea extrem de fina,curata si supla!
Nu l-am folosit pe maini,pentru simplu fapt ca mi s-a parut prea bun pentru a-l termina doar curatand mainile,asa ca l-am folosit pe post de spuma de baie,iar rezultatele au fost pe masura.Pielea corpului fiind foarte fina,curata si foarte parfumata,si am simtit-o si putin mai supla fata de cum era inainte!
Este un produs foarte bun,la un pret foarte mic,si cu siguranta il voi mai recumpara de cate ori voi merge pe la Billa
2. Johnson's Baby - Sampon cu musetel
I-am facut un review Aici.
L-am folosit pentru a-mi spala periutele,si mi-a placut foarte mult cum curata!
L-am folosit insa si pe parul meu =)) si a fost un esec total :)) Mi-a lasat un par foarte incalcit,fara nici o stralucire sau volum,si foarte multa matreata,ba chiar l-am simtit si putin imbacsit imediat dupa spalare :)) 
Pentru moment va ramane in continuare la spalat periutele.
3.Lady Speed Stick - Waterproof - Spray
Imi plac in general toate deodorantele spray de la Lady Speed Stick.
Au un miros foarte placut,si ma impac destul de bine cu ele,fapt pentru care mereu ma intorc la ele!
Momentan detin unul de la Nivea,care nu prea imi ofera protectia de care am eu nevoie,asa ca in curand voi reveni din nou la Lady Speed Stick :D
4. Head & Shoulders 2 in1 - Classic Clean
De obicei mai cumpar cate un sampon la nimereala in caz de raman fara,iar de data asta s-a nimerit a fi acesta!
Nu ma prea impac bine cu Head & Shoulders,de fapt niciodata nu m-am impacat cu el si cusiguranta nu ma voi impaca nici de acum inainte!
Imi lasa parul foarte aspru,si imi provoaca foarte multa matreata!
5. Garnier-Fructis Style - Curl Control
A fost prima spuma de par pe care am folosit-o pana la ultima picatura :))
Mi-a placut foarte mult cum miroase,cum se comporta,etc.
I-am facut un scurt review Aici
6. ~My Body - Lotion pink grapefruit
Am cumparat-o prin luna martie a acestui an,si am terminat-o tocmai acum,dupa mai bine de jumatate de an de folosire intensa :D
Mi-a placut extrem de mult cum miroase,si mai ales pentru ca mirosul este destul de persistent.
Lasa pielea fina,usor hidratata si fiind foarte repede extrasa in piele!
O recomand cu placere pe perioada verii,mie personal mi-a placut insa pentru moment am alte produse pentru corp care isi astepata randul sa fie folosite!
7. Periuta electrica - Termozeta
A murit saraca :)) din toate punctele de vedere :)) Din pacate a trebuit sa o arunc,iar acum sunt in cautarea unei alte periute electrice!
8. Palette Intensive - Color Creme Nr 1.
Mi-am schimbat culoarea parului. Si cu siguranta va fi ultima oara pana vor aparea firele albe :))
A iesit un negru destul de intens.
Insa parul a devenit putin aspru la varfuri,logic :)) iar texturap arului s-a schimbat vizibil de mult,ne mai fiind atat de cret :)
9. Ushas eyeliner,black
Un eyeliner ieftin :)) Insa m-am impacat destul de bine cu el! 
10. - 11.  Gabrini Elegant Provitamin nail polish - 370 / QY nail polish kit manucure francaise 07.
Am mai scris cateva cuvintele despre ele Aici .
O maniciura realizata cu aceste doua oje o puteti vedea Aici
12. Visions V* Vibes Lip Gloss "Glitzy"
Un lip gloss foarte dragut de la Avon. 
13 - 14Apidermin Masca si Balsam regenerant pentru par de la Complex Apicol "Veceslav Harnaj"
Doua dintre produsele mele preferate pentru par!
Puteti citi review-ul Aici,in caz ca nu ati facut- deja!
15. Gerocossen - Crema nutritiva pentru fata si corp cu ulei de argan
Este cea mai buna crema de corp incercat vreodata.
I-am facut un review.Il puteti citi Aici
16. Purederm - Botanical Choice - Ultra Hydrating Shea Butter Mask - “olive oil”
Nu prea mi-a placut. In caz ca nu i-ati vazut review-ul facut astazi,va invit sa il cititi pentru a vedea de ce nu mi- a placut :D
17. Botanical Choise - Purifying dead sea mud mask
Aceasta mi-a placut enorm de mult,face exact ceea ce promite si cu siguranta o voi mai cumpara!
I-i puteti citi review-ul Aici
18. Yves Rocher - SÉRUM VÉGÉTAL - Cremă de zi cu efect strălucitor FPS 20
Un tester care nu m-a prea incalzit cu absolut nimic!
Puteti citi mai multe despre aceasta crema Aici

5 comments:

  1. Buna,
    Vino si ia imagini miscatoare gif de Craciun foarte frumoase pentru blog.
    Magia sarbatorilor te va cuprinde chiar de astazi.
    Coltisor de Rai
    Animated Gif Free
    Valy

    ReplyDelete
  2. Ai terminat chiar multe intr-o luna.Eu consum produsele mai greu..:D

    ReplyDelete
  3. ai terminat destule zic eu :D
    eu termin cel mai greu ojele...cred ca uit mereu de ele si din cauza asta se intampla :))
    btw, eu inca n-am reusit sa termin produsele de la campania de testare complex apicol :(

    te pup:**

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh,eu le-am avut de acum 2 luni! Le-am terminat la inceputul lunii noiembrie :D
      Ai timp :D testare placuta :*

      Delete
  4. ai fost o harnicuta! o sa caut si eu lotiunea de la My body.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...