Thursday, December 5, 2013

Purederm - Botanical Choice - Ultra Hydrating Shea Butter Mask - “olive oil”

Salutare!
Astazi am sa va fac cunostinta,in caz ca nu a-ti facut-o deja,cu o noua masca.
Initial,atunci cand am cumparat-o eu,avea un alt ambalaj,dupa parerea mea mult mai dragut fata de cel actual,insa important este efectul ei si mai putin ambalajul :D

Asa cum v-am povestit acum ceva timp despre masca de la Botanical Choise - Purifying dead sea mud mask,astazi am sa va spun cam aceleasi lucruri despre Shea Butter Mask de la aceeasi firma!

 ~Ambalajul arata cam asa! O forma foarte draguta,pacat ca l-au schimbat :(
~Textura sa este mai putin groasa fata de cealalta,insa culoarea este aceeasi
~Cat despre efecte,curata fata,porii si ilumineaza.
~Mirosul este destul de placut,putin diferit fata de cealalta masca!


Ce nu mi-a placut
~Nu mi-am simtit tenul nici pe departe mai hidratat fata de cum era inainte de folosire.
~Se usuca destul de repede
~Are o usoara textura de crapare,insa mie nu mia placut deoarece a oferit un usor discomfort,in sensul ca imi simteam fata foarte uscata cat timp am avut-o pe fata si o usoara senzatie cum ca mi s-ar crapa pielea!!











Ca si in cazul celeilate,pe ambalaj din fata sunt scrise cateva efecte ale mastii in 3 limbi diferite
 Pe spatele ambalajului o eticheta cu cateva detalii importante: efecte,mod de utilizare si cateva atenii
 Si bineinteles ingredientele

5 comments:

  1. mie imi plac mai mult mastile la tub, mi se par mai convenabile si mai practice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aceeasi parere o am si eu,insa a fost pentru prima data cand imi cumparase-m masti de genul,si mi-am luat mai multe ! :))

      Delete
  2. Acum mi-am adus aminte ca mai am si eu cateva masti care asteapta sa fie folosite :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...