Friday, December 13, 2013

Unt de corp Vanilla & Ice Cream - I love cosmetics ...

Neata!
Astazi va voi prezenta o minunatie,pe care sunt sigura ca multe din voi ati auzit de ea sau chiar ati incercat-o,si anume :
Untulde corp vanilie & inghetata de la I love cosmetics
Nu a mai folosit pana acum nici un produs I love cosmetics,desi imi doream un produs oarecare de la ei,iar spre surprinderea mea,am avut onoarea de a primi spre testare aceasta minunatie,care la inceput crezuse-m ca este doar un simplu unt de corp,iar ambalajul fiind o simpla  cutiuta,insa m-am inselat :))
Ziua in care imi ajunsese acasa a fost cea mai happy zi din acea saptamana mohorata :)) pentru ca ma surprins enorm de placut cand am vazut realitatea acestui produs:
~Ambalajul sau este destul de mare,200ml , si capacelul sau este foarte dragut!
~Untul are o consistenta groasa,de culoare galbuie
~Iar mirosuleste irezistibil! Inghetata de vanilie,frisca,vanilie! iar aici mi-au nimerit perfect gusturile.
Ce mi-a placut:
Face exact ceea ce promite!
~Lasa pielea usor hidratata
~Devine instant mult mai pufoasa
~Si foarte parfumata! Mirosul persista in piele in jur de 2-3 zile!
De asemenea pe spatele ambalajului exista o eticheta ca detaliile despre acest produs si nelipsitele ingrediente!
Eu ma declar foarte multumita de acest produs, si il recomand tuturor fetelor care doresc o piele foarte pufoasa si foarte parfumata!

Voi l-ati incercat? Ce aroma? 

8 comments:

  1. vaaai, ce bine arata!! pe asta de vanilie n-am mirosit-o, dar stiu ca toate I love cosmetics miros foarte bine si persista :X

    ReplyDelete
  2. Nu am incercat nimic de la ei, dar imi inchipui cat de minunat miroase!

    ReplyDelete
  3. La cat de bine arata eu sigur as fi gustat din el! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) mi-a trecut asta pring gand,insa ma abtin cu greu :))

      Delete
  4. La cat de bine arata eu sigur as fi gustat din el! :)))

    ReplyDelete
  5. Am testat acest produs și mă gândesc să-l cumpăr, dar și alte arome. Este bun, iar prețul prietenos.
    Puțin mai multă grijă cu pozele. Untul arătă ciudățel în ambalaj (pare să fi căzut sau ceva asemănător), iar ultima fotografie este neclară.
    Și să nu uit, parfumul m-a cuceri și pe mine ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. l-a zdruncinat transportul :)) insa nu sa intaplat nimic!

      Delete
  6. Am mirosit si eu din el cand am fost in vizita la Dm, insa nu l-am cumparat. Dar de indata ce mai prind niste banuti pe mana, clar trebuie sa-mi iau ceva de la I love... stiu ca miros foarte bine, iar mie mi-e de ajuns!
    http://paginidezisinoapte.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...