Sunday, December 15, 2013

Yves Rocher - Gomaj pentru picioare

Nu stiu daca va mai amintiti,insa in vara acestui an am facut un review unui produs pentru picioare,si anume antiperspirantul pentru picioare de la Cosmetic Plant!

Ei bine,am aflat care sunt rezultatele de care spuneam acolo :)) Si sunt foarte neplacute!
Mi-a uscat foarte mult pielea picioarelor,mai ales calcaiele. Iar pentru ca eu nu am folosit niciodata pana acum bureti abrazivi sau alte chestii,ei bine acum,din cauza acestui antiperspirant a trebuit!
Pe langa buretele abraziv si o crema foarte hidratanta,am ales si acest gomaj pentru picioare,care m-a ajutat sa am din nou calcaie de bebelus :))


Descriere :

~50 ml
Un gomaj pentru picioare cu ulei esential de lavanda bio si pudra din samburi de caisa,cu proprietati axfoliante.


Mod de utilizare:

Se aplica pe picioarele umede,de 1-2 ori pe saptamana,prin masaj circular,apoi se clateste cu apa din abundenta.


Experienta mea:

~Particulele abrazive din compozitie ajuta la exfolierea celulelor moarte,iar lucrul asta este cel mai important pentru mine deoarece isi face treaba enorm de bine din acest punct de vedere!

~Calcaiele au devenit din nou fine,moi,si usor lucioase dupa aprozimativ 3-4 utilizari.


Sistemul de deschidere este foarte usor de folosit,iar produsul poate fi scos cu usurinta si foarte multa precizie!
Produsul arata cam asa : are foarte multe particule abrazive dure!
Iar mirosul,floral,a fost destul de ciudatel la inceput,insa cu timpul m-am obisnuit cu el.

Si bineinteles - Ingredientele!

Voi ce folositi pentru a avea picioare frumoase? 

8 comments:

  1. Eu am crema pentru picioare din aceasta gama si nu-mi place lavanda dar imi place cum hidrateaza :D

    ReplyDelete
  2. Parca e nisip.:D
    Nu prea folosesc produse pentru ingrijirea picioarelor,mai aplic din cand in cand creme foarte grase intr-un strat gros,imi pun sosete si las sa "actioneze" peste noapte. :D

    ReplyDelete
  3. iubesc gomajul. exfolierea e un pas peste care nu trec niciodata te pup

    ReplyDelete
  4. La cat iubesc eu exfolierea,nici calcaiele nu scapa de acest proces :D.Momentan folosesc un exfoliant de la Oriflame,care are un miros tare fresh,mai am inca unul nou (ca asa stiu eu sa-mi fac stocuri :)) ),l-as cumpara si pe acesta,dar nu stiu cum m-as intelege cu mirosul lavandei :D.
    Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu este chiar atat de intepator,te obisnuiesti foarte repede cu mirosul :D

      Delete
  5. eu am un gel exfoliant de la avon, pe care-l folosesc iin combinatie cu crema cu silicon. si nu mai am treaba cu calcaiele "agatatoare"

    ReplyDelete
    Replies
    1. eu am scapat cu ajutorul acestui produs :D am niste calcaie foarte pufoase :))

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...