Monday, December 9, 2013

Yves Rocher - Peach - fizzy bath cube

Buna seara fetele!
Asta seara vreau sa va povestesc cate ceva despre un micut produs care mie imi place foarte mult,si anume,cubuletele stralucitoare efervescente de la Yves Rocher.
~Marimea s-a mi-a placut cel mai mult!Acesta fiind foarte micut
~Are un miros foarte intens de piersica
~In contact cu apa acesta sare in toate partile posibile,sarind in sus si facand foarte multe bule,in acelasti timp topindu-se!
~Apa capata o usoara culoare portocalie si un miros placut de piersica
~Pielea si ea capata acelasi miros placur si o usoara finete!
 ~Pe spatele ambalajului exista o eticheta cu cateva detalii despre cubulet
 Voi le-ati incercat?

7 comments:

  1. e prima oara cand citesc despre asa ceva!
    primul gand care mi-a venit cand am vazut poza a fost... un pestisor:))
    cred ca din cauza culorii.
    te pup!

    http://thatswhywesmileblogspot.ro

    ReplyDelete
  2. am avut si eu o data o bila de asta, dar nu mi-a placut!

    ReplyDelete
  3. Aveam impresia ca l-am avut dar nu l-am incercat, mi-am dat seama dupa faptul ca ai cris ca incepe sa sara. Cred ca de la Yves Rocher am avut niste bile colorate :D cred dar poate si pentru ca e ora tarzie nu-mi amintesc prea clar :))

    ReplyDelete
  4. Am si eu doua cubulete din acestea,dar cum prefer dusurile rapide nu am avut ocazia sa le folosesc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu sunt cu dusurile,insa am facut o baita doar din curiozitate sa vad cum este :))

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...