Friday, January 3, 2014

Anian Hair Care - Balsam instant bifazic pentru par cret

Descriere produs:
Tratament specific pentru par cret care faciliteaza descalcirea instant si incretirea parului cu o combinatie unica de trei proteine ultra-hidratante si reparatoare.Impreuna cu agentii filmogeni definesc buclele,lasand parul moale,sanatos si stralucitor.
Contine filtru UV
Reda supletea si stralucirea parului.
Actioneaza atat in interior  cat si in exteriorul firului de par.

Instructiuni de folosire:
Aplicati pe parul spalat si sters cu prosopul.Nu aplicati pe scalp.Nu se limpezeste.

Mai intai de toate,trebuie sa precizez ca am parul destul de cret,des si de lungime medie,iar daca il las sa se usuce in voie,devin o mica Tina Turner,iar din acest motiv mi-am urat podoaba capilata multi ani la rand,pana acum un an!Insa niciodata nu am avut posibilitatea sa ies din casa cu parul liber desfacut.
Acum situatia s-a schimbat putin,ceva mai mult chiar,iar motivul este acest produs minunat!

Experienta mea cu acest produs:
~Efectele sale s-au vazut de la prima folosire +
~Parul a devenit vizibil mai stralucitor +
~Mult mai suplu si jucaus +
~Foarte moale si fin la atingere +
~L-am simtit mai sanatos ca niciodata +

Alte lucruri de specificat:
~Dat fiind faptul ca mie nu mi-a definit  buclele,ba din contra,parul a devenit mai drept ca niciodata,am pus-o pe sora mea,care are parul drept sa il incerce,si parul ei a devenit usor buclat la farfuri,oferindu-i si parului ei in acelasi timp lucrurile mentionate mai sus. +
~Are un miros foarte placut,insa nu persista in par mai mult de 10-15 ore -
~Faptul ca are pulverizator are un alt +
~De asemenea imi place si clapita de sub pulverizator care blocheaza/deblocheaza pulverizatorul +
~400 ml +
~Il puteti cumpara de AICI la numai 32 lei

Ingrediente :


Sunt foarte multumita de acest produs,si il recomand cu placere tuturor fetelor care au batai de cap cu parul cret!

Voi l-ati incercat,va tenteaza sa il incercati?

9 comments:

  1. Nu l-am incercat pentru ca eu deja mi-am format un grup mic de produse care mi se potriveste si nu ma tenteaza sa mai incerc altele:p
    Iti sta superrr cu parul bucle<3
    pupici:*

    ReplyDelete
  2. Ador parul cret,iti sta bine. :D
    Am si eu acest balsam,dar pe cel albastru,hidratant.Nu prea l-am folosit dar pare bunicel.
    Te pup.:*:*

    ReplyDelete
  3. Parul meu toat asa arata , l-am potloit oleca cu masca Carotta de la Kalos .E destul de tentant produsul , chair daca o sa-l cumpar nu mai sper in minuni , sunt obisnuita ca daca parul meu vrea sa stea jumate drept si jumate tepi asa o sa stea indiferent cu ce il dau .

    ReplyDelete
  4. Sa-l folosesti cu placere in continuare.
    Si eu am un bifazic anian si sunt foarte multumita de el. :)

    ReplyDelete
  5. Inca nu am folosit produse de la Ania, mereu am fost tentata sa le incerc dar a trecut timpul astfel ca inca nu am ajuns :) pare bun produsul pentru bucle :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...