Saturday, January 4, 2014

Decembrie - Produse terminate

Luna trecuta am stat cam slabut la acest capitol,insa am zis totusi sa va arat ce am mai terminat :D
1. - My Body - Nailpolish Remover - hight-quality oil gentle almond scent! 
Imi place pentru ca topeste foarte repede oja de pe unghii,in schimb lasa unghiile usor aspre.Insa am cumparat cealalta varianta fara acetona muuult mai buna!! 
2. Avon Senses - Garden of eden exhilaratinh & alive - shower gel
L-am folosit toata vara,si m-a tinut aproape jumatate de an :D I-am facut un mic review AICI
3. - Gerocossen - Crema hidratanta pentru ten uscat,Natural cu miere,aloe vera si ulei de masline
O crema foarte buna,imi pare foarte rau ca am terminat-o!! Mereu am avut o parere foarte buna despre produsele Gerocossen,si cu siguranta voi avea si deacum inainte!
Cu alte cuvinte,eu una consider ca sunt cele maibune produse!!
I-am facut o mica descriere la sfarsitul postarii de Aici
4. - Muller Kerzen Scented , Glass Candle vanilla
Am luat-o din billa,si are un miros mortal :)) 
5. - OB procomfort super Mini
Am renuntat de ceva timp la tampoanele obisnuite,insa m-ar tenta o supa mentruala,ce parere aveati despre ea,este vre-o una dintre voi care foloseste aceasta cupa?
6.  Always Platinum deo normal
Au un parfum foarte placut,sunt foarte fina si nu se dezlipesc. insa de curand le-au luat locul altele mult mai placute,am sa va povestesc si despre ele alta data!
7. - Rescue me formula 10.0.6 - Blamish Care - original formula
Va povesteam AICI ,acum ceva timp despre un alt produs cred ca din aceeasi gama!  
Imi pare nespus de mult ca s-a terminat,si nici nu am un magazin sephora sa il recumpar in caz ca mai este produs!!
M-a ajutat foarte mult cu petele,insa singura chestie care nu mi-a placut a fost ca trebuia sa il folosesc nonstop ca sa am tenul curat:) 
8. - Pile de unghii care nu mai pot fi folosite :))
9. - Masque désincrustant pore clearing mask
:)) Daca va mai amintiti de postarea cu prima mea comanda Yves Rocher,aceasta masca se regasea printre ele.
Am fost putin urat surprinsa vazand ca este o masca la plic,in loc de tubul pe care l-am comandat initial,si ma costat 35 de lei parca :(  Un motiv sa nu mai comand niciodata de la ei :)) 
10. - Soin hydratant 3 en 1 Sensitive Homme - Mostra
Nu am vazut nici un efect. Are o consistenta droasa si un parfum mai ciudatel SI mi-a mai iritat si ochii!
11. - Flavour - Candle - Vanilla
Aceasta nu mi-a placut la fel de mult ca  cealalta,ba chiar nu i-am simtit mirosul in casa aproape deloc :)


Cam atat pe luna decembrie :)) Sa speram ca in ianuarie vor fi ceva mai multe :D 

Pupici 

5 comments:

  1. Nu am folosit niciun produs din cele terminate, dar sunt tentata sa cumpar acea lumanare, daca ajung prin Billa curand :D Spor si in ianuarie :)

    ReplyDelete
  2. ob-uri si absorbante? pe bune? :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu ca ar fi fost nevoie,recunosc,dar consider ca si acestea ocupa un prim loc in ingrijirea personala a unei femei :)
      le-am adaugat doar pentru ca mi s-a parut a fi prea putine :))

      Delete
  3. Ma tenteaza lumanarea aia.daca spui ca miroase bine... desi nu merg niciodata la Billa..poate daca ajung pe acolo o sa o caut!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...