Sunday, January 12, 2014

Exfoliator pentru buze E.L.F. Studio



Descriere produs:
Exfoliaza buzele usor, indepartand pielea crapata&uscata. Ofera o sensatie placuta si netezeste buzele. Contine vitamina E, unt de shea, avocado, ulei de struguri si jojoba, care hidrateaza si protejeaza buzele.





Mod de folosire:
Aplicati pe buzele curate si masati cu miscari circulare pentru a le exfolia. Folositi un buretel din bumbac umed pentru a inlatura scrubul. Aplicati apoi pe buze un balsam sau gloss.




Ingrediente:
Sugar, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Ceresin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Tocopherol, Aspartame, Fragrance


Parerea mea despre acest produs:
~Are un ambalaj foarte solid,in acelasi timp foarte dragut.
~Cutiuta in care a fost ambalat este si ea destul de chic!
~Are un miros foarte placut (cafea,capucino,ciocolata calda)
~Textura,dupa cum se vede si in fotografie,contine particule destul de dure,iar in legatura  cu acest aspect mi se pare a fi prea aspru pentru buze,iar daca mai ai ghinionul sa ai si mici crapaturi,acesta le va face si mai mari :)
~A lasat buzele usor hidratare,moi si catifelate,cu un usor miros de capucino si oferindu-le o culoare mai vioaie!

 Rezultatul mi-a placut foarte mult,si voi continua sa folosesc acest produs pentru ca mereu am avut probleme cu exfolierea buzelor,iar modul in care imi foloseam dintii gasind de fiecare data ceva de jupit nu mi-a facut niciodata bine :D

Produsul il puteti gasi AICI pe site-ul celor de la E.L.F. la numai 22 lei!

Voi ati incercat acest produs?V-a placut? Va tenteaza sa il incercati?

6 comments:

  1. hmm, e prima oara cand citesc despre acest produs:)
    nu imi exfoliez buzele decat foarte rar...
    te pup

    ReplyDelete
  2. L-am vazut pe site. Pana acum nu detin niciun produs E.L.F. O sa-mi iau inima-n dinti intr-o zi si o sa fac comanda. Chiar sunt curioasa de calitatea produselor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt destul de bunisoare,nu toate,insa,sunt unele care sunt foarte bune!

      Delete
  3. Am avut un produs asemanator acum multi ani,de la Oriflame era.Nu mi-a placut deloc,l-am folosit de vreo doua ori si l-am aruncat.Nu-mi exfoliez buzele ca si asa sunt vai de ele,mi se par agresive produsele de genul acesta. Oricum pare interesant mirosul acestuia,eu nu beau cafea insa imi place aroma.:D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...