Wednesday, January 29, 2014

First Photo on Portfolio

Stiu ca nu am mai pomenit nimic despre cursul de makeup pe care l-am facut,insa,da,acesta este machiajul meu realizat la examenul practic!
Nu sunt enorm de mandra de mine :)) cu siguranta greselile se vad de la o posta :)),insa, "orice artist a fost candva un amator" ;) 
Urmatoarea fotografie pe care o voi adauga la portofoliu cu siguranta va fi mult mai frumoasa ca aceasta!
Model - Ioana Draghici
MUA - Eu
Fotograf - Marius Baragan


Ce ziceti fetelor,va place sau nu prea? :D

12 comments:

  1. Yes I really like it :) Cool makeup!

    ReplyDelete
  2. Mie imi place! Vazusem si pe facebook poza si mi-a atras atentia machiajul :D

    ReplyDelete
  3. Eu nu vad nicio greseala, mi se pare super fain machiajul tau. Esti foarte talentata, iti doresc numai realizari pe acest drum frumos pe care l-ai ales... :)n

    ReplyDelete
  4. Mie mi se pare perfect :D ;))
    Poate doar un cunoscator poate vedea greselile
    Dar mie mi se sapre foarte Ok :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...