Sunday, January 5, 2014

Mica mea colectie de rujuri/gloss-uri!

Am numit-o mica deoarece am numai 13! insa se va extinde destul de mult cu timpul :D insa consider ca  am destul de multe produse in geamantanul meu,avand in vedere ca nu muncesc :)))
Mac Lipglass Lip Gloss clear
E ingredibil cat de mult poate sa reziste pe buze <3 i love it <3
Elf - Luciu de buze Hypershine - Berry Cherry
Sunt foarte dragute,nuantele sunt destul de naturale si miros foarte bine (o combinatie intre caramel,ciocolata si cafea)Singurul minus pe care il au este ca nu prea rezista pe buze mai mult de 10 minute :))
Elf - Luciu de buze Hypershine - Cherry Fizz
Elf - Luciu de buze Hypershine - Cherry Tart
Elf - Lip gloss “Jumbo Stick” - In the nude
Si acestea sunt foarte naturale ca nuante,au un miros placut si ofera buzelor o senzatie foarte fresh,usor mentolata
Elf - Lip gloss “Jumbo Stick” - Pink Umbrellas
Il-Makiage - Lipgloss - 4023 Sheer Red
Are un miros putin ciudatel,insa imi place foarte mult nuanta <3 Si persista destul de mult pe buze!
Avon - Color Trend Kiss 'n' Go Lipstick - Cafe au lait
Are un miros foaaarte placut(caramel,capucino) Usuca putin buzele ce-i drept,insa persista cat de cat!
ELf - ruj de buze essential - Charming
Imi plac rujurile astea <3,cred ca am sa imi mai achizitionez vre-o cateva nuante :D
ELf - ruj de buze essential - Classy
Skin White - Pink magic lipstick - 66
Un ruj ieftin :)),imi place nuanta,un roz pigmentat cu particule aurii,si miroase foarte bine!
Exclusive Elegant - Lipstick - 3159
II mai facusem o descriere AICI  
Este un ruj mat,foarte pigmentat care imi place la nebunie <3
Nyx - Lip Gloss - Queen Africa
Noua mea iubire adusa de Mos Craciun :)) 
Un roz cu particule mov <3

Care este preferatul fostru?

4 comments:

  1. vai asa implace luciul de buze de la ELF m-ar interesa de unde ai luat sau ai comandet de pe net?:D

    ReplyDelete
  2. Cel cu particule mov imi place mult .
    Eu am un roz spre rosu care imi palce extrem de mult si na imi mai bag buzele in rujurile mamei

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...