Thursday, January 16, 2014

Naturals, Nourishing Milk & Honey Face Cream

 Descriere produs:
Formula bogata si cremoasa,are proprietati nutritive si revigorante,lasand pielea moale si catifelata.
Pentru pielea uscata.
Laptele:hraneste,catifeleaza si ofera fermitate pielii.
Mierea:stimuleaza circulatia,hraneste si combate imbatranirea pielii.
Se gaseste in 5 variante :
Lapte si miere
Piersica si bumbac
Castravete si arbore de ceai
Morcov si floarea soarelui
Trandafir
 Parerea mea despre acest produs:
~Este o crema pe care o folosesc de mult timp,si cu siguranta voi continua sa o folosesc!
~Are un miros foarte placut si usor in acelasi timp!
~Consistenta sa este destul de groasa,insa in contact cu pielea se topeste intrand in piele foarte repede fara a lasa nici o pelicula grasa!
~Necesita o cantitate foate mica de folosinta,motiv pentru care se termina destul de greu!
~Hidrateaza usor tenul lasandu-l moale,proaspat si catifelat!
Voi ati incercat aceste creme?

5 comments:

  1. Eu am avut-o pe cea cu piersici,miroasea tare bine.Din gama cu lapte si miere am avut masca pentru fata,dar nu mi-a placut prea mult.:*

    ReplyDelete
  2. am avut balsamul de buze din gama aceasta si mi-a placut mult
    te pup

    ReplyDelete
  3. si eu folosesc produse cu lapte si miere. sunt produse foarte bune

    ReplyDelete
  4. Join my giveaway!

    http://slimkidinside.blogspot.com/2014/01/the-slim-kid-inside-blog-x-dresslily.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...