Saturday, January 18, 2014

Rimel False Lash Effect negru

Nu am  fost niciodata o inraita a rimelelor,deoarece am genele destul de lungi,si nu am fost niciodata in cautarea unui rimel anume fiindca toate m-i se par la fel.Insa mai sunt si unele exceptii cand se mai nimereste sa ma impresioneze vreo unu. 
Pentru mine cel putin ambalajul/periuta rimelului conteaza mai mult decat motivul pentru care este creat el :))

Rimelul despre care am decis sa va arat cateva fotografii a fost primit de la Mosul,si pentru ca isi face treaba destul de binisor,am decis sa va arat si voua "puterea" lui.
~Imi place ambalajul sau
~Periuta este putin cam mare,fapt pentru care imi creaza de fiecare data probleme atunci cand doresc sa o integrez inapoi in tub!
~Modelul periutei nu este intocmai cel preferat de mine,deoarece mereu ma murdaresc de rimel cand folosesc astfel de periute,insa cu timpul,dupa ce rimelul incepe sa se mai intareasca putin,va fi mult mai usor de folosit!
~Mirosul sau este unul usor intepator.
~Nu curge,nu se faramiteaza!
Insa banuiesc ca este mult mai important pentru unele din voi ceea ce face acest rimel decat restul aspectelor precizate de mine ;)
Va tenteaza acest rimel?

6 comments:

  1. Nu am probleme cu periute mari asa ca i-as da o sansa in viitor pentru ca imi place efectul rimelului asupra genelor. Imi place mult cum arata intr-un singur strat, natural si frumos :)

    ReplyDelete
  2. Tu ai genele frumoase Ana, rimelul nu mi se pare ca le pune chiar in valoare, le cam uneste si incarca, mai ales de la al doilea strat.

    ReplyDelete
  3. Te invidiez pentru genele lungi. ;))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...