Sunday, January 19, 2014

Today's Nails - Cream

~Gabrini Multivitamin 364
~Elegant Provitamin Nailpolish -Gabrini -  300
Inca nu m-am decis daca imi place sau nu aceasta oja,insa daca as fi avut unghiile mici cu siguranta nu mi-ar fi placut!
~Este destul de greu de aplicat,deoarece are periuta lunga,si subtire.Iar oja este destul de moale!
~Aici am aplicat 2 straturi,iar dupa cum se vede,pe unghia crescuta este mai galbuie(exact cum arat si in sticluta) Iar pe restul unghiei cu 1-2 tonuri mai deschisa :)
~Ce imi place la aceasta oja este ca se unifosrmizeaza imediat dupa ce este aplicata,fara sa lase dungi bule,etc,si mai ales nuanta sa,destul de naturala.Daca as mai fi fost la scoala acum cu siguranta as fi purtat-o non stop pe unghii :D

3 comments:

  1. Ce unghii lungi ai! La mine nu tin. :( Adevarul e ca nici nu pot sa functionez cu ele lungi. :))
    E draguta oja.

    ReplyDelete
  2. Ms. Nici eu nu puteam la inceput,dar cu timpul te obisnuiesti :D

    ReplyDelete
  3. In poze imi place nuanta, acum trebuie sa o vad si langa pielea mea ca sa imi dau seama daca ma avantajeaza sau nu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...