Monday, February 3, 2014

Ianuarie - Produse Terminate

1 - Glow by Dr. Brandt - Ruby crystal retinol hydracrème 
O detin de aproximativ jumatate de an,din pacate nu am folosit-o zi de zi.
Insa este o crema foarte buna,caruia i se vad rezultatele de la prima aplicare!
2 - Nivea invisible black and white
Nu m-am impacat niciodata cu deodorantele tip spray,asa ca am trecut la cele Roll-on,care se pare ca isi fac treaba mult mai bine de cat acestea!
3 - Nivea visage - toner 
Imi place foarte mult.Curata foarte bine tenul!Insa singurul minus ca i l-as da,ar fi faptul ca  provoaca o usoara usturime a ochilor!
4 - Yves Rocher - Samponu nutri-reparator
V-am povestit despre el AICI
5 - O paleta veche de la Avon,nu mai retin numele :-j
6 - Carrefour - batiste hartie
Mi-au placut foarte mult!
7 - Avon - Far away dreams For Her 
Mi-a placut foarte mult acest parfum,si imi pare putin rau ca s-a terminat ;)),l-as recumpara,insa as dori sa incerc ceva nou!
8 - Bioderma - Hydrabio Serum (mostra)
Nu am sesizat nici un efect asupra tenului meu,cu expeptia faptului ca mi-a agravat foarte mult excesul de sebum :(
9 - TOLERIANE TEINT DE LA ROCHE POSAY - 02
O mostra a fondului de ten spuma,care la inceput m-i s-a parut foarte ciudat,deoarece nu stiam foarte multe lucruri despre cosmetice pe atunci,insa am ajuns sa il ador din septembrie anun trecut.
I-am facut o mica descriere Aici foooaaaarte amuzanta =)) nu imi vine sa cred cat de nepriceputa eram la inceputul meu ca blogger :)) asa ca iertati-mi exprimarea!
10 - Bioderma - Hydrabio Legere (mostra)
Nu prea mia placut.Sunt de parere ca nu se potriveste deloc tenului gras/mixt.
Lasa o pelicula foarte grasa deasupra pielii,si nu este in nici un caz buna pentru baza de machaj!

7 comments:

  1. cum ti se pare samponul de la yves rocher? pupici :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. i-am observat "puterile" imediat dupa ce am schimbat samponul :D
      Parul nu mai este la fel de fin :D

      Delete
  2. Pe mine m-ar interesa cum e crema de la Dr. Brandt, adica mai multe detalii pentru ce tip de ten e, ce face, deci poate, poate un review?! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. o sa incerz sa-i fac un review zilele urmatoare :D

      Delete
  3. Nu am incercat niciun produs dintre cele terminate de tine.Ma tenteaza samponul de la YR,inca nu am avut nimic din gama pentru par de la ei.:D

    ReplyDelete
  4. ma batea gandul sa-mi comand samponul de la yves rocher....dar nu stiu ce sa fac:)
    te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D mie mi-a placut foarte mult :D si-l recomand cu placere ;)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...