Tuesday, February 25, 2014

Tus ochi Trio Albastru

Va spuneam acum cateva zile ca mi-am luat cateva tusuri de la Cupio despre care am sa va vorbesc astazi!!
Este vorba despre tusurile trio albastru pentru ochi!
Le mai gasiti si in varianta verde,maro si mov,insa,din pacate nu si individuale!


Descrierea oficiala a produsului:
Set format din trei nuante de tus pentru ochi. Setul contine trei nuante de tus ochi - negru, maro si albastru. Cu pensulele din dotare, trasati linii intense, precise si puternic pigmentate. Nu se intinde, rezistent 24h. Completati machiajul cu o privire mult mai intensa.
Tus de ochi foarte rezistent cu uscare rapida care rezista la lacrimi, apa sau transpiratie.
Experienta mea cu aceste produse:
Pareri Pro:
~Ambalajul este unul foarte dragut,simplu de manevrat care m-a c ucerit de prima data!
~Imi place faltul ca sunt mici ca marime,ceea ce mi se pare destul de ok!
~Culorile sunt foarte pigmentate si cremoase
~Nu se intinde
~Se usuca foarte repede
Pareri Contra:
~Cu toate ca,culorile sunt foarte pigmentate,sunt putin maigreu de aplicat deoarece au tendinta sa se tina de pensula iar pe piele nu ramane uniform,si usor dungat!
~Daca obtati pentru un look care consta doar intr-o linie de tus,nu v-i le recomand deoarece dupa aproximativ 10-15 minute incepe sa se transfere pe pleoapa. Daca il aplicati completand un machiaj,acesta va rezista mult mai mult,deci nu este rezistent la apa,lacrimi,transpiratie,si in nici un caz nu rezista 24 de ore!
~Tusul albastru nu este la fel de cremos ca celelalte doua,stratul de deasupra facand destul de multe cocoloase!
Acest produs,sau oricare alta varianta a acestuia le puteti gasi AICI la numai 24,90 lei

10 comments:

  1. si mie imi place cel albastru!!!

    ReplyDelete
  2. Ce frumos iti conturezi ochii :D

    ReplyDelete
  3. Sunt frumoase culorile dar si recipientele sunt simpatice.

    ReplyDelete
  4. Imi place foarte mult cel negru :) ultimul :D arata bine :D

    ReplyDelete
  5. Am si eu setu de tusuri. Sunt foarte bune. Dar fara baza de machiaj si fard dedesupt nu tin..chiar se intinde..dar de rezistat rezista

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...