Monday, March 17, 2014

ACHROACTIVE MAX - Ser intensiv pentru depigmentare

Se intampla de foarte multe ori sa intalnesc fete care au un ten impecabil,si mereu ma intreb cum e posibil ca ele,fara sa faca absolut nimic au un ten perfect iar eu sa ma lupt la nesfarsit cu acnee,pete,semne,etc,incercand atatea metode impotrva lor. 
Daca ma voi bucura si eu de un astfel de ten,asta se va lamuri in viitor :)) pana atunci incerc sa remediez problemele tenului meu cat de mult pot eu!
Asa ca fetelor,daca stiti vre-un miracol impotriva cosurilor,sa mi-l spuneti si mie va rog!
Descriere produs:
- Datorită sistemului inovativ de depigmentare a petelor nedorite de pe piele, serul are ca efect exfolierea stratului cornos de la suprafața pielii, permițînd pătrunderea substanțelor de depigmentare.
- 20 ml
Mod de utilizare:
- Se recomandă a se utiliza de două ori pe zi, dimineața și seara, prin aplicarea serului direct pe petele nedorite.

Experienta mea cu acest produs:
Am avut intotdeauna cosuri chiar incepand din perioada de pubertate pana in prezent! 
La inceput mi-au invadat fruntea,apoi barbia,iar acum obrazul stang.
Momentan nu consider a avea o problema foarte mare cu cosurile,in comparatie cu ce probleme am avut pana acum cativa ani,insa acum imi apar doar mici cosulete,in acelasi loc,pe obrazul stang si in partea stanga a barbiei! Asta cu siguranta nu are legatura cu microbi,praf sau alte chestii fiindca restul partilor fetei mele sunt perfect curate! M-as gandi sa fac o vizita dermatologului,insa mie frica sa nu declansez ceva mai groaznic decat am in prezent pe fata,cum am mai patit. =))
Acest produs pot spune ca,chiar a accelerat tratarea petelor si a cosuletelor,bineinteles!
Minusuri:
~Daca cineva decide sa cumpere acest produs,ii recomand sa fie foarte atenta atunci cand il deschide pentru prima oara,si in cel mai bun caz sa isi pregateasca tenul pentru aplicarea lui,dar si un servetel,deoarece pur si simplu a iesit fara sa fac absolut nimic din ambalaj o multime de produs :)))  
~Ambalajul este confectonat dintr-un material asemanator unei table foarte subtire si moale (habar nu am cum sa explic =)) ) ,iar odata modelat,indoit,acesta nu mai poate reveni la forma lui initiala. Din acest motiv a iesit atat de mult produs la prima deschidere. Insa asta este si un plus,deoarece nu mai este nevoie sa "storci" ambalajul de produs!
Plusuri:
~Petele de pe fata au inceput sa se exfolieze dupa fiecare utilizare,chiar si dupa prima!
~Ofera pielii o senzatie de racoare
~Intra foarte repede in piele
~Nu te ustura pielea,sau ochii,in caz ca exista vre-o pata in jurul lor.
~Textura sa este foarte moale,si necesita foarte putin produs 
~Usuca cosurile
~Nu usuca tenul
Am decis sa va ofer si rezultatele sale in fotografii,insa din pacate mereu se gaseste sa iese vre-un cosulet aproape in fiecare zi!
Fotografiile sunt facute pe partile mele cu probleme,si sunt luate la interval de 3 zile de la prima aplicare,respectand modul sau de utilizare!

Ce spuneti fetelor,se merita sau nu?
I-ati da o sansa?

12 comments:

  1. Si mie imi ies cosuri, nu mici ca ale tale, ci maari si mai rare. La fel si eu, imi ingrijesc tenul, asa ca ma gandesc ca pot fi cauzate de dereglari hormonale... Cat despre produs, da, l-as incerca :)

    ReplyDelete
  2. Rezultatul din poze vorbeste singur , eu am tenul faorte sensibil la produse , se irita si de la unele creme hidratante , dar nu am pete si cosuri (decat vre 3-4 in perioada delicata) -lucky me .:*

    ReplyDelete
  3. Una dintre cele mai bune prietene se confrunta cu aceasta problema.
    O sa-i recomand articolul tau. :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. eu l-am luat de la Ladys,costa in jur de 15 lei :)

      Delete
  5. Unde gasesc produsul?
    Plafar, farmacie?

    ReplyDelete
  6. Ana, acum cum arată zona? Produsul dă rezultate mai bune dacă e folosit o perioadă de timp mai lungă?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exceptand acele cateva cosulete iesite in acele perioade ale lunii,care au lasat pete,bineinteles,totul este foarte ok.
      Am folosit doar un singr tubulet,si a trecut destul de mult de cand l-am terminat si totul pare sa fie ok.

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...