Saturday, March 1, 2014

Februarie - Produse terminate

~Yves Rocher I love my planet shampoo 
Mi-a placut pentru ca face foarte multa spuma si curata enorm de bine parul. Mie personal nu mi-a provocat matreata,deci,mi-a placut!
~Yves Rocher Mască nutri-reparatoare
Mi-a placut foarte mult,insa cred ca balsamul este mult mai bun fata de masca!I-am facut un review AICI
~Yves Rocher Balsam nutritiv
Cum spuneam mai sus,review-ul sau se regaseste in aceeasi postare cu cel al mastii de par! AICI
~I love - Vanilla & ice cream - unt de corp 
Mi-a placut enorm de mult cum miroase,lasa pielea catifelata si cu o usoara stralucire! i-am facut un review AICI
~Gel de duș nutritiv Ulei de argan bio
Nu ma impresionat prea tare,mai ales pentru ca mirosul mi se pare a fi prea dulce.De fiecare data cand l-am folosit m-am simtit de parca as fi mancat prea multe dulciuri :)) 
~Lapte hrănitor pentru corp cu Miere și Musli Bio (mostra)
La fel ca si gelul de dus,aroma sa mi se pare prea dulce!  Nu am apucat sa imi fac o parere despre el dintr-o singura utilizare! Insa cred ca este potrivit pentru vara!
~Nivea Creme 
Am folosit-o pentru a-mi hidrata calcaiele,coatele si alte zone excesiv de uscate :D 
~Naturals, Nourishing Milk & Honey Face Cream
Imi plac foarte mult cremele din aceasta gama. Au un miros foarte placut si hidrateaza destulde bine pielea! Are un review AICI
~One Smooth Operator Formula 10.0.6
Mi-a placut foarte mult,insa am ajuns la concluzia ca bicarbonatul este celmai potrivit pentru tenul meu cu probleme. I-am facut un review AICI
~Atoderm PP Balsam (mostra) 
Nu am vazut nici un efect!
~Tratament Expert - Loţiune cu Vitamina B5 - Farmec
Este cel mai bun tratament pentru unghi folosit pana acum! I-am facut un review AICI,si voi reveni la el in caz ca cel pe care il am momentan nu functioneaza
~2 oje terminate! 
Mi-a placut sa ma joc cu ele!
~Balsam de buze hranitor - Yves Rocher
Destul de hranitor.acum folosesc altceva. Review AICI
~Lara fresh baby wet towel
Nu sunt preferatele mele,insa au fost destul de ok!
~Family care cotton pads
~Nu prea mi-au placut. Sunt destul de scamoase!
~Rose Fraiche yves rocher (mostra)
Are un miros foarte frumos de bujori/trandafiri. Cu siguranta il voi cumpara!
~Masca iluminatoare in 2 pasi cu extract de melc
"Un ten luminos și strălucitor, prin efectul miraculos al extractului din melci, încă de la prima utilizare!"
Este cu sguranta masca mea preferata pentru iluminare. Face exact ceea ce promite.

9 comments:

  1. Sunt curioasa sa incerc masca in 2 pasi cu extract de melc :D daca zici ca isi face treaba. Si de farmec tratament pentru unghii am tot citit numai de bine, cred ca ar trebui sa il achizitionez si eu ca am nevoie de un tratament bun pentru unghiile mele care nu vor sa creasca. :)

    Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti le recomand cucea mai mar placere ;) Sunt 2 produse foarte bune!

      Delete
  2. Ai terminat cateva,eu in ultima vreme am fost cam lenesa.:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Avand in vedere ca,contribuie si sora mea la consumarea lor,uneori chiar 3.E destul de ok :))

      Delete
  3. Sa inteleg ca esti mare fana Yves Rocher. Pentru o luna asa scurta ca februarie, ai terminat multe produse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu zic nu,facusem acum ceva timp o comanda cu tot ce imi trebuia prin casa de la ei :))
      Asa ca a trebuit sa le consum :D

      Delete
  4. Mi-ai amintit ca nu am mai folosit de ceva timp gelul meu de dus preferat de la Yves Rocher :P

    ReplyDelete
  5. Am folosit si eu untul de corp I love...miroase atat de fain !!!!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...