Tuesday, March 4, 2014

Glow by Dr. Brandt Ruby Crystal retinol hydracrème

In postarea cu produsele terminate din ianuarie,sa regasit si acest produs despre care am spus ca isi face treaba foarte bine chiar de la prima aplicare!
Descriere produs:
~stimulează disponibilitatea pielii de a reflecta lumina
~minimizeaza aspectul de linii & riduri
~imbunatateste textura si tonusul pielii
~promovează radianta și strălucire
~restabilește hidratare optima
Experienta mea cu acest produs:
~Ambalajul este unul foarte dur,dar si usor in acelasi timp!
~Este dotat cu o pompita care dintr-o singura apasare dozeaza o bobita de prosus (exact ca in fotografia cu swatch-uri)
~Are o textura foarte usoara,care nu lasa nici o pelicula grasa sau lipicioasa.
~Cine cunoaste produsele Mac,Lustre Drops,stie despre ce este vorba atunci cand spun despre particulele acele foarte micute din produs care ofera tenului acea luminozitate.Exact asa este si in cazul acestei creme,care lumineaza tenul de la prima aplicare.
~Nu usuca pielea 
~Nu creaza cosulete/iritatii,etc.
Din pacate fotografiile nu imi apartin,si nici cateva fotografii inainte si dupa a acestui produs nu am,si mai ales sa va spun rezultatele sale in timp,deoarece nu l-am folosit conform regulamentului care spune sa fie folosit zi de zi timp de 6 luni(cred) pentru a vedea rezultatele sale,insa am vazut cateva fotografii pe google.
Eu l-am folosit doar ca o simpla crema iluminatoare,si ca baza de machiaj,unde isi face treaba foarte bine!
Voi ati incercat acest produs? L-ati incerca?

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...