Saturday, March 22, 2014

Riche Creme - Balsam Anti-rid Cu actiune reconstructiva Omega 3,6,9

Buna fetelor.
Astazi va povestesc despre acest balsam anti-rid reconstructiv cu omega vegetale 3,6 si 9,care,desi nu corespunde cu varsta mea,o sa va spun mai jos de ce am decis sa folosesc acest produs!
Descriere produs:
Un balsam anti-rid,intr-o textura ultra-fondata,cu omega vegetale 3,6,9 extrase din uleiul de soia,ce ofera pielii nutritie reconfortanta si reparatoare,pentru un ten neted si luminos.
Testat sub control dermatologic
50 ml 
Mod de folosire:
Dimineata si seara pe tenul demachiat!
Experienta mea cu acest produs:
~Ambalajul sau este foarte asemanator cu cel al unei creme de maini!
~Pe capacel exista prestigioasa insigna a celor de la yves rocher! 
M-ai multe dintre voi m-ati intrebat in machiajele mele mai recente,care este cauza acelui glow pe care de altfel,tenul meu nu il avea deloc cu putin timp inainte. Ei bine acest produs este faptasul :D 
Tenul meu s-a schimbat foarte mult de cand il folosesc,si ati putut vedea si voi diferenta chiar la 2-3 zile dupa ce l-am folosit,atunci cand am facut cat eyeliner-ul.
Plusuri:
~Hidrateaza enorm de bine
~Lasa pielea catifelata si stralucitoare
~Deoarece consistenta sa este destul de densa,este nevoie de foarte putin produs pentru folosinta
Minusuri:
~Eu nu il consider a fi un minus,insa avand in vedere scopul pentru care a fost creat si nu am observat absolut nici o diferenta in ceea ce priveste ridurile o sa il trec in aceasta categorie :D 
~Este foarte gras.Lasa o pelicula foarte grasa deasupra pielii.
~Are un miros destul de ciudatel,la inceput nu mi-a placut deloc,dar cu timpul m-am obisnuit!

Voi ati incercat acest produs? Daca da,cum vi s-a parut?

1 comment:

  1. Mie sigur nu mi-ar placea,urasc senzatia de pelicula grasa pe ten! :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...