Saturday, March 15, 2014

Set Happy pentru ingrijirea corporala Triodeluxe

Am primit acest set in urma unui concurs realizat de Mademoiselle Lorraine impreuna cu cei de la Triodeluxe,iar cu aceasta ocazie tin sa le multumesc din nou pentru acest set minunat!
~Crema Corp Happy Fructe de Padure 
~Gel dus Happy Fructe de Padure
~Deo roll-on Fructe de Padure

Crema Corp Happy Fructe de Padure 

Descriere produs:
Crema de corp care hidrateaza si catifeleaza pielea pe parcursul zilei cu parfum delicat de fructe.
~150 ml
~Il puteti achizitiona de AICI - 20 lei
Experienta mea :
~Are un miros foaaaarte frumos de fructe ,care persista in piele in jur de 2 zile
~Catifeleaza si hidrateaza usor piele,oferindu-i o usoara stralucire
~Textura sa este una destul de groasa,insa in contact cu pielea se topeste
~Intra foarte repede in piele fara a lasa pelicule grase
Ingrediente:
Aqua,ethylhexyl,stearate,paraffinum liquidum,glycerin,glyceryl,stearate,cetyl alcohol,petrolatum,peg-100 stearate,aloe barbadensis,cera microcristallina,dimethicone,allantoin,panthenol,tocopheril acetate,propylene glycol,sodium carbomer,disodium edta,propylparaben,imidazolidihyl urea,parfum,benzyl,methylchlorosothiazolinone,methylisothiazolinone.


Gel dus Happy Fructe de Padure

Descriere produs:
 Gel de dus profesional cu agenti de hidratare, formula sa asigura prospetimea si igiena de care are nevoie pielea dumneavoastra. Contine un parfum delicat de fructe de padure, fresh. Face pielea moale la atingere.
~400 ml
~Il puteti achizitiona de AICI - 20 lei
Experienta mea:
~Are o consistenta lichida,cu o culoare usor rozie.
~Pielea capata un usor parful care persista destul de putin timp
~Face foarte multa spuma,deci nu necesita o cantitate mare de produs
~Hidrateaza si catifeleaza usor pielea
~Materialul capacelului este prea subtire,astfel incat am reusit sa-l rup de prima data cand l-am desfacut :))

Deo roll-on Fructe de Padure

Descriere Produs:
Protectie eficienta. Cu parfum delicat de fructe de padure. Testat dermatologic.  
~50 ml
~Il puteti achizitiona de AICI - 12 lei
Experienta mea:
~Mirosul este usor chimic,insa devine la fel de dulce ca si celelalte dupa aplicare
~Nu este cleios/lipicios,si nu curge produsul daca este rasturnat sau cu susul in jos cum am mai intalnil la altele 
~Sunt genul de persoana care transpira destul de mult,insa folosindu-l pot sta linistita in privinta aceasta intreaga zi!

Voi ati folosit/folositi vreunul dintre aceste produse?

9 comments:

  1. Gelul de dus ma tenteaza ! :)

    ReplyDelete
  2. Foarte interesante produsele:). Imi place mult movul de pe ambalajul lor:*

    ReplyDelete
  3. O sa incerc Crema Corp Happy Fructe de Padure! <3

    ReplyDelete
  4. Am avut crema de corp Happy,dar pe cea cu fructe tropicale.Mi-a atras atentia mirosul puternic si de durata.

    ReplyDelete
  5. Sa le folosesti cu placere in continuare.
    Sunt foarte tentatnte. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...