Tuesday, April 1, 2014

Martie - Produse terminate

Si a mai trecut o luna. Nu imi vine sa cred cat de repede trece timpul!!
1~Yves Rocher - Gomaj pentru picioare 
Mi-a placut foarte mult acest produs si l-as reachizitiona cu mare placere din nou! I-am facut un review AICI
2~ESSENCE CREAM BB ALL IN ONE
Imi pare foarte rau ca  sa terminat :) Este un produs foarte bun care mi-a placut foarte mult! Are un review AICI
3~ACHROACTIVE MAX - Ser intensiv pentru depigmentare
Un produs foarte bun cu care am facut cunostinta acum foarte putin timp,si il voi reachizitiona cu siguranta din nou! Puteti citi un review despre el AICI
4~Bioderma sensibio light
Este o crema usoara,de zi,perfecta ca baza de machiaj. Mi-a placut foarte mult!
5~Bioderma sensibio h2o 250ml
Nu cred ca mai are nevoie de vre-o descriere! Un produs foarte bun!
6~Kalea Fresh up shampoo honey
L-am cumparat impreuna cu balsamul si crema de fata honey.Samponul nu m-a dat pe spate,insa mi-a placut destul de mult. Urmeaza sa ii fac un review cat de curand intregului set!
7~Triodeluxe - Crema Corp Happy Fructe de Padure
Un produs foarte delicios care m-a cucerit enorm de tare cu aroma s-a! Puteti citi mai multe pareri despre el AICI
8~By body Ocean Salt peeling Magnolia
Un produs minunat. Are un miros destul de concentrat,asemanator cu detergentii de rufe.Isi face treaba foarte bine,lasand pielea foarte parfumata si enorm de fina.Singurul lucru care nu mi-a placut a fost usoarele usturimi/mancarimi pe care le-am suportat atunci cand l-am folosit din cauza sarii,insa a meritat :D
9~Bella Baby Happy servetele umede - allantoin + vit E
Parfumul lor mi-au adus aminte de mirosul bebelusilor proaspat baiti de fiecare data cand le-am folosit :))
10~Colgate  herbal propolis with vit E
In sfarsit o pasta de dinti cu un gust bun =)) Insa din pacate nu ma convins sa o reachizitionez!
11~Bella cotton care
Mi-au placut,le-am recumparat!

Cam atat pentru luna martie,sa speram ca  voi fi la fel de harnica si luna aceasta!
Pupici

13 comments:

  1. Am folosit doar 5 si 11 pe care si eu le-am recumparat de cateva ori pana acum. As vrea sa incerc crema BB de la Essence, mai am putin din bb-ul meu si vreau sa incerc ceva nou, inca ma gandesc ce sa-mi cumpar.


    http://cheriebellemarie.blogspot.ro

    ReplyDelete
  2. Si eu folosesc produsele: 1, 9, 10,11 si imi plac foarte mult.

    ReplyDelete
  3. eu le arunc mereu si apoi imi amintesc :)

    ReplyDelete
  4. Dintre toate fetele ale caror bloguri le urmaresc,tu termini cele mai multe produse!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Suntem 2 la "rontait" produsele :)) probabil de asta :D

      Delete
  5. crema de ma triodeluxe trebuie neaparat incercata :)

    ReplyDelete
  6. Ai fost foarte harnicuta!
    Felicitari! :)

    ReplyDelete
  7. Vreau sa incerc si eu BB creamul de la ESSENCE, m-ai facut curioasa.Pup

    ReplyDelete
  8. シャネル ストール
    Hi everyone, it's my first go to see at this website,
    and post is genuinely fruitful in favor of me, keep up posting such articles or reviews.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...