Wednesday, April 9, 2014

TAG-Cele 7 pacate ale frumusetii

Buna fetelor!
Am vazut acest tag pe Vany's stuff iar pentru ca mi-a placut am zis sa il fac si eu!

1 LACOMIA-Care este cel mai ieftin produs pe care il ai si care este cel mai scump?
Cel mai ieftin - creioanele Ada,am o micuta colectie de vre-o 20 creioane :))
Cel mai scump - cred ca este pudra de la Il Makiage care tin minte ca ma costat in jur de 150 lei

2 MANIE-Care este produsul cu care te afli intr-o relatie de dragoste-ura?Ce produs a fost foarte greu de gasit?
Genele false. Le ador,insa mereu lacrimez in timp ce le aplic.
La fel si in cazul lentilelor de contact.Totdeauna trebuie sa le aplic inainte de machiaj pentru ca imi trebuie 5 minutele timp sa se obisnuiasca ochii cu ele si sa nu mai "plang",pentru ca ar fi gresit daca as spune ca pur si simplu lacrimez :))

3 POFTA-Care este cel mai delicios produs cosmetic/de ingrijire personala pe care il detii?
Nu pot alege doar unul,am 4 si nu m-am putut decide niciodata care este mai delicios. :))
Oriflame - Delicious moments - bubble bath <3 am crezut ca lesin cand l-am mirosit prima oara :)) o combinatie intre caramel,ciocolata,vanilie si cocos 
Camil - Hair mask - coconut & vanila - iti vine pur si simplu sa il bagi in gura si nu in par :))
Yves rocher - Shower cream - Brazilian coffee beans - Nu sunt adepta cafelei,insa acest produs ma facut ador aroma boabelor de cafea :D 
Camil - Body Spray - Milk,Chocolate & Mint - Nimic nu poate fi mai delicios decat sa mirosi intens din cap pana in picioare a ciocolata :)) Ma simt ca o bomboana de fiecare data cand il folosesc.

4 LENE-Ce produs neglijezi din cauza lenii?
Gomajele in mare parte,dar si acetona.Am momente cand le folosesc de fiecare data atunci cand trebuie,si am momente cand pur si simplu trec saptamani pana sa pun mana pe ele din nou.

5 MANDRIE-Ce produs iti da mai multa incredere in tine? 
Golden rose - stick foundation 02 :D Este fondul meu de ten preferat,si il folosesc in fel si fel de moduri :D 

6 RAVNA-Ce atribute gasesti atragatoare la sexul opus?
Un fel de "cum ai vrea sa arate jumatatea ta" :)). Sunt sigura ca toate ne-am imaginat cum ar trebui sa fie,insa s-ar putea ca un lucru pe care tu pui un accent destul de mare,fat frumos al tau pe care l-ai gasit in sfarsit sa nu il aiba,dar totusi il iubesti pentru ca are altceva care iti place la el,;)
Si ca sa fiu cinstita si sa raspund intrebarii,cel mai mult ma atrag la un barbat mainile :D

7 INVIDIE-Ce produse ti-ar placea sa primesti cadou?
Niciodata nu mi-a placut sa primesc cadouri,flori sau alte atentii. Dar sunt unele perioade cand, vreau sau nu trebuie sa le inghit si niciodata nu am pus pret pe valoarea lor.Important e gestul,nu cadoul! 
Momentan as avea nevoie de un sprei fixator de machiaj,asa ca,pentru cei care doresc sa imi face vre-un cadou,fara motiv,ar fi bine venit :D

Acestea au fost toate intrebarile,daca v-a placut tagul il puteti prelua cu mare placere.
Va las cu o melodie draga mie in acest moment :D 
Pupici 

3 comments:

  1. Super tag! :D big like! 3 intrebari nu mi le pusesesem niciodata...pana acum :))

    ReplyDelete
  2. naturally like your website however you need to test the spelling on several of your posts.
    Several of them are rife with spelling problems and I to find it very bothersome to tell the reality however I
    will definitely come again again.

    Here is my web site; minuman berenergi aman

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...