Wednesday, April 30, 2014

Victoria Beauty - Apa micelara cu extract de melc


Descriere oficiala:

Arată respect total pielii tale hidratând-o în profunzime și redându-i tonusul, cu ajutorul apei demachiante micelare cu extract de melc care:
Apa micelară de la Victoria Bauty reprezinta o combinație eficientă de structuri micelare și apă pură.
Moleculele sferice ale acestor structuri contin o parte hidrofilă si una hidrofobă ce interacționează natural cu apa dar și cu substanțele insolubile în apă.
Odată aplicat pe pielea feței produsul aderă la moleculele de apa dar interactioneaza si cu lipidele din piele curațănd-o și eliminând machiajul.
- are efect revitalizant: redă vigoarea și tonusul pielii 
- acţionează ca agent calmant și previne iritarea pielii
- curăţă rapid si profund tenul și conturul ochilor eliminând toate impurităţile;
- regleaza secreţia sebumului fără a usca pielea.
Formula specială o face un “expert” al curăţarii profunde și eficiente a pielii, fără să fie nevoie de clătire după folosirea ei.
Ideală pentru întreg tenul, inclusiv pentru zona delicată a ochilor.
Toleranţa cutanată și oculară a apei micelare este excelentă graţie formulei foarte blânde ce
NU CONŢINE ALCOOL, DETERGENT ȘI PARABENI!

~400 ml






Experienta mea cu acest produs:

Plusuri:
~Imi place foarte mult mirosul sau care imi aduce aminte de detergentii pentru baie/bucatarie :))
~Curata extrem de bine tenul lasandu-l foarte pufos si cu o senzatie de racoare!
~Usuca cosurile,iar cu ocazia aceasta am reusit sa scap de ele!
~Regleaza secretia de sebum fara sa usuce pielea!

Minusuri:
Ambalajul este singurul si marele minus al acestui produs!
In capatul arcusorului de la pompita,exista un filet care trebuie desfacut pentru a putea folosi pompita,iar dupa ce il desfiletez gatul pompitei devine  foarte lung si pompeaza foarte mult produs.
Daca vreau sa iau acest produs cu mine undeva,nu voi putea decat daca are filetul infiletat,iar ca sa pot face asta trebuie sa mai scot inca o pompita de produs =)))))))) si se infileteaza foarte greu! 
Iar daca nu il infiletez si il las pur si simplu desfiletat,produsul care se afla deja in pompita se va scurge daca ambalajul este rasturnat :) 
Eu personal am cedat,pentru ca incepuse-m sa ma enervez la cat de mult produs trebuie sa risipesc doar pentru a infileta acel filet,si l-am transferat intr-un alt ambalaj mai micut tot cu pompita!!
Insa in ciuda acestui fapt,voi continua sa il cumpar acest produs pentru ca este foarte bun!


Ingrediente:

Voi ce parere aveti despre acest produs? L-ati incercat? Il veti incerca?

4 comments:

  1. Hmm..pare tare interesant, n-am auzit de el. De unde l-ai luat si cam cat costa? Merci!

    ReplyDelete
    Replies
    1. L-am luat de la Lady's. Costa in jur de 35 lei!

      Delete
  2. Imi place forma recipientului,pacat de problema cu pompita.Dar daca ai obtinut rezultate bune folosind acest produs nu mai conteaza asa tare aspectul acesta!:D

    ReplyDelete
  3. buna...eu sunt la al 3 lea recipient si nu am avut probleme cu pompita...sigur a fost vreo defectiune..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...