Wednesday, May 14, 2014

Fond de ten Giordani Gold Mineral Therapy


Descriere oficiala:
Acoperire naturală, pentru un ten ce străluceşte de sănătate. Formulă hrănitoare şi hidratantă, care ajută la estomparea imediată a semnelor de oboseală. În timp, pielea arată mai întinerită
SPF 8

Parerea mea despre acest produs:
Este un fond de ten usor,perfect pentru persoanele cu foarte putine probleme ale pielii,sau deloc.
Are o textura foarte usoara ce nu incarca absolut deloc fata.
Ofera tenului o usoara hidratare si luminozitate.
Nu il recomand pentru o piele uscata(arata oribil) 
Necesita o bobita foarte mica de produs pentru intreaga fata.
Rezista destul de mult pe fata intreaga zi,iar transferabilitatea este destul de ridicata.
Pretul sau,in jur de 50 lei mi se pare un pic cam mare.

(Porcelain - aplicat in doua straturi)

Ingrediente:
AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, TITANIUM DIOXIDE, POLYGLYCERYL-3 OLEATE, BUTYLENE GLYCOL, CETYL DIMETHICONE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, MICA, CERA ALBA, PHENYL TRIMETHICONE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, HYDROGENATED CASTOR OIL, SODIUM CHLORIDE, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, DISODIUM EDTA, ALUMINA, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, PHENOXYETHANOL, FURCELLARIA LUMBRICALIS EXTRACT, BHT, CI 77492, CI 77491, CI 77499

Voi ati incercat acest produs? Va tenteaza sa il cumparati?

4 comments:

  1. hello there and thank you for your information – I have definitely picked up anything new from right here.

    I did however expertise a few technical points using this site, as I experienced to reload the website a
    lot of times previous to I could get it to load correctly.
    I had been wondering if your web host is OK?
    Not that I'm complaining, but sluggish loading instances times will
    sometimes affect your placement in google and can damage your high
    quality score if advertising and marketing with Adwords.
    Anyway I'm adding this RSS to my email and could look
    out for a lot more of your respective exciting content.
    Make sure you update this again soon.

    my blog - clash of clans Hack

    ReplyDelete
    Replies
    1. i dont know the reason,here is everything ok when i visit my blog :P
      thx for watching

      Delete
  2. Eu mi-am dat mai demult comanda de fondul de ten age defying iar reprezentanta a incurcat comenzile si mi l-a adus pe acesta.L-am pastrat ca voiam sa vad cum e si tin minte ca mi-a placut,pe atunci nu avem niciun fel de problema cu tenul si doar il uniformiza,era tot ce aveam nevoie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. La fel am patit si eu cu acestea in cepriveste nuantele. Plus altep roduse adaugate de reprezentant fara se le fi comandat in schimbul celor care nu erau pe site ca sa pastreze suma. Nu mi se pare prea profesional dar,fie :))

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...