Monday, May 26, 2014

Revlon - ColorStay Foundation

Buna fetelor!
Astazi va prezint cel mai bun fond de ten pe care l-am folosit pana acum!
Este vorba despre fonduld e ten de la Revlon,ColorStay pentru ten mixt/grad in nuanta 180,sand beige.


Descriere produs:
 Special formulat pentru tenul gras/mixt, aceasta combinatie "oily-skin" cu proprietati hidratante este pasul catre un ten frumos si ingrijit
 Rezistent la transfer
Confera o acoperire medie catre mare
Contine factor de protectie SPF 15
30 ml

Experienta mea cu acest produs:
Dupa cum spuneam si mai sus,este cel mai bun fond de ten incercat pana acum!
Nuanta este cu un nr mai inchisa,insa se va potrivi perfect vara aceasta!
Rezista foarte mult timp pe fata fara vre-o urma de sebum!
Are o acoperire foarte buna.
Nu usuca tenul.
Destul de rezistent la transfer

Minusuri:
Singurul minus pe care il are este sistemul de dozare :( Ar fi fost perfect daca ar fi avut pompita.


Ingrediente:
Cyclopentasiloxane, Aqua/Water/Eau (Water), Dimethicone, Trimethylsiloxysilicate, PEG-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Butylene Glycol, Tribehenin, Nylon 12, Cymbidium Grandiflorum Flower (Orchid) Extract, Lactobacillus/Eriodictyon Californicum Ferment Extract, Lilium Candidum (White Lily) Bulb Extract (Lily), Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract (Mallow), Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Bisabolol (L-Alpha), Ethylhexyl Palmitate, Tocopherol, Alcohol Denat., Alumina, Dimethicone/PEG 10/15 Crosspolymer, Methicone, Laureth-7, Magnesium Sulfate, Silica, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Ethylene Brassylate, Triethoxycaprylylsilane, Dimethicone/Silsesquioxane Copolymer, PEG-12 Glyceryl Dimyristate, Salicylic Acid, Silk Powder, Sodium Citrate, Dipropylene Glycol, Phenoxylethanol, Ethylparaben, Methylparaben, May Contain (+/-):, Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Zinc Oxide (CI 77947)

Voi ati incercat aces fond de ten? V-a tenteaza sa il cumparati?

9 comments:

  1. Ador produsele de la Revlon , sunt printre preferatele mele ! M-ai convins cu acest review , dar eu nu prea am nevoie de fond de ten , asa ca pastrez banutii pentru ceva mai util mie . Te pup ! :*

    ReplyDelete
  2. Si eu il vreau doar ca varianta pentru ten uscat!:D

    ReplyDelete
  3. Am tot citit numai pareri de bine despre el, dar nu mi l-am cumparat niciodata! Ma enerveaza ca anu are pompita! :(

    ReplyDelete
  4. Sa il folosesti cu placere in continuare. :)

    ReplyDelete
  5. Hmm...sa stii ca m-ai facut curioasa. Vad ca are o acoperire destul de buna.

    ReplyDelete
  6. Si eu il am si sunt multumita de el. Il am in doua nuante, insa trebuie sa imi mai iau si altele...mi se par cam deschise nuantele care le am eu!

    ReplyDelete
  7. hmm suna tare bine.am nevoie si eu de asa ceva,nasol ca nu are pompita de dozare

    ReplyDelete
  8. nuanta mult prea inchisa pt tenul tau , dar chiar m.a impresionat acoperirea mare . Chiar vreau sa mi-l cumpar(intr-o nuanta care e si nuanta tenului meu nu ca altii )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur! Nuanta este exact cea a tenului,daca te referi la swatch-urile de pe mana,pielea mainilor mele este mult mai deschisa decat cea a fetei!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...