Sunday, June 29, 2014

Complex Apicol Veceslav Harnaj - Apidermin lejer

Buna tututor!

Va anuntam luna trecuta despre noile produse Apidermin lejer pentru ingrijirea tenului de la Complex Apicol Veceslav Harnaj.


Produsele arata si miros ca de obicei,foarte dragut, si sunt concepute pentru tenul normal sau mixt!
~Lapte demachiant lejer
~Lotiune tonica hidratanta
~Crema lejera hidratanta de zi
~Crema lejera regeneranta de noapte


O sa incep sa va spun despre primele doua produse!
~ Ambalajele sunt foarte dragute
~ Ambele au acelasi miros
~ Mi-a placut foarte mult sistemul de dozare,insa mereu am avut probleme cu el deoarece nu este sigur :( Astfel incat atunci cand am primit coletelul lotiunea tonica era pe un sfert goala!
~ Fara parabeni,parafine,coloranti.
~ Testat dermatologic
~ 150 ml


Lapte demachiant lejer

"Cu grijă pentru tenul tau, special conceput pentru tenul normal sau mixt, laptele demachiant Apidermin Lejer indeparteaza delicat si eficient machiajul. Pielea fetei este curatata in timp ce vitamina A, vitamina E si untul de cacao hranesc si rasfata epiderma iar laptisorul de matca stimuleaza regenerarea celulara. Complexul de ingrediente active mentine pielea hidratata un timp indelungat."
Produs testat dermatologic

Mod de utilizare:
"Primul pas catre o piele perfecta este demachierea. Aplica laptele pe toata fata,apoi indeparteaza cu dischete demachiante.Pentru un ten fericit foloseste intreaga gama Apidermin Lejer"


Impresiile mele:
~ Are o textura moale simtindu-l pe ten asemeni unui scrub cu particule abrazive foarte fine. 
~ Curata usor tenul lasandu-l fin si usor hidratat
~ Nu mi-a cauzat nici un fel probleme
~ Puteti achizitiona produsul de AICI


Lotiune tonica hidratanta

"Cu grija pentru tenul tau, special conceputa pentru tenul normal sau mixt, lotiunea tonica hidratanta Apidermin Lejer tonifica pielea fetei in profunzime, asigurand un nivel ridicat de hidratare. Extractul de frunze de ceai verde are actiune astringenta asupra pielii, micsorând porii. Laptisorul de matcă stimuleaza regenerarea celulelor completand efectul antioxidant al ceaiului verde ce are grija de pielea fetei impotriva radicalilor liberi. Pielea este tonifiata, complexul de ingrediente active menținând-o hidratata.

Mod de utilizare:
"Al doilea pas catre o piele perfecta este tonifierea. Aplica lotiunea pe dischete demachiante,apoi maseaza pielea fetei in sens contrar formarii ridurilor."

Impresiile mele:
~ Curata foarte bine impuritatile
~ Lasa piele foarte fina, si hidratata
~ Calmeaza tenul.
~Puteti achizitiona produsul de AICI




Celelalte doua produse sunt cremele de zi si de noapte.

 ~ Imi plac foarte mult ambalajele.
~ La fel ca si demachiantul si lotiunea,au acelasi miros.
~ Au in dotare capacele de protectie!
~ Culoarea difera putin,cea de noapte fiind alba iar cea de zi avand o tenta galbuie.
~ Fara parabeni,parafine,coloranti.
~ Testat dermatologic
~ 50 ml



Crema lejera hidratanta de zi

"Apidermin lejer, cremă lejera hidratanta de zi se adresează tenurilor normale sau mixte, hidratand și hranind pielea. Apidermin Lejer reia principiile gamei clasice cu o traditie de 50 de ani intr-o formula lejera, imbogatita cu un complex hidratant si factor de protecție solară 15. Untul de cacao este bogat în acizi grasi hidratand pielea în profunzime. Factorul de protectie este completat de laptișorul de matca și vitamina E, una dintre cele mai puternice substante cu proprietati antioxidanțe, ce pontentează efectul protectiei solare, luptand impotriva razelor ultraviolete. Pielea fetei hidratata, protejata impotriva razelor de soare, este o piele fericita."

Mod de utilizare:
"Pentru un ten fericit care straluceste din interior,respectati cei 3 pasi ai ingrijirii zilnice:demachierea,tonifierea si hidratarea.
Pentru rezultate vizibile recomandam ca aplicarea cremei hidratante de zi Apidermin Lejer sa fie facuta dimineata,dupa urmarea ritualului de demachiere-tonifiere,printr-un masaj usor. Crema lejera hidratanta poate fi o excelenta baza de machiaj,protejand si hidratand tenul."

Impresiile mele:
~ Are otextura foarte densa.
~ Necesita o cantitate foarte mica de produs.
~ Nu am avut tocmai o experienta buna cu aceasta crema din pacate,o mare dezamagire!
~ Mi se pare mult prea grasa pentru tenul meu mixt.
~Intra foarte greu in piele,lasand o pelicula foarte grasa.
~ Nu pot sa stau cu aceasta crema pe fata mai mult de 10-15 minute deoarece nu ma simt bine avand tenul atat de uleios. Pur si simplu ma simt de parca nu m-as fi spalat pe fata de 3 zile :)) 
~ Nici nu s-a pus problema sa pot iesi in oras ziua folosind aceasta crema.
~Ca baza de machiaj nu am incercat-o dar nu cred ca ar fi potrivita nici in acest sens pentru mine.
~ Mi-au iesit cosulete tot timpul imediat dupa ce am aplicat-o.
~ Cred ca pe un ten uscat sau normal s-ar comporta mult mai bine.
~ Puteti achizitiona acest produs de AICI


Crema lejera regeneranta de noapte

"Apidermin lejer, crema regeneranta de noapte se adreseaza tenurilor normale sau mixte, stimuland regenerarea celulelor pielii pe timpul noptii printr-o formulă lejera. Apidermin Lejer reia principiile gamei clasice cu o traditie de 50 de ani într-o formulă lejera pentru noapte, imbogatita cu un complex regenerant in care accentul se pune pe laptisorul de matca, produs miraculos al stupului, uleiul de samburi de caise si vitamina A. Vitamina A va fi absorbita cel mai bine de piele in timpul noptii, creand alaturi de vitamina E si untul de cacao un mix hrănitor. Pielea feței, rasfațata de substante active de origine naturala este o piele fericita."

Mod de utilizare:
"Pentru un ten fericit care straluceste din interior,respectati cei 3 pasi ai ingrijirii zilnice:demachierea,tonifierea si hidratarea.Pentru rezultate vizibile recomandam ca aplicarea cremei regenerante de noapte Apidermin Lejer sa fie facuta seara,dupa urmarea ritualului de demachiere-tonifiere,prin masaj usor al pielii"

Impresiile mele:
~ Ador aceasta crema,pur si simplu o iubesc!
~ M-a ajutata in legatura cu cosuletele,in fiecare dimineata zonele mele cu probleme aratau mult mai bine,iar de cand folosesc aceasta crema pot spune ca tenul meu arata mai bine ca niciodata!
~Textura s-a este putin mai moale decat cea a cremei de zi.
~ Intra foarte repede in piele,lasand-o matifiata si catifelata.
~ Necesita o cantitatea foarte mica de produs.
~Puteti achizitiona produsul de AICI


Per total,sunt foarte multumita de aceste produse,cu exceptia cremei de zi care nu se impaca deloc cu tenul meu.
Recomand cu mare drag produsele Apidermin Lejer, in special crema de noapte si lotiunea tonica,care sunt  preferatele mele!

Voi ati incercat aceste produse? Cum v-i s-au parut?

3 comments:

  1. Dupa 2 saptamani eu am aruncat capacele de protectie, parca ma incurcau. Si eu am tenul mixt, dar crema de noapte mi s-a parut mai densa decat cea de zi, vad ca la tine ca e invers :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da,crema mea de noapte este destul de moale,pe cand cea de zi este foarte tare :)) De multe ori m-amintrebat daca nu cumva s-au incurcat ambalajele :))

      Delete
  2. Am vazut ca a existat o campanie online, in care ne puteam inscrie pentru a testa produsele din aceasta gama. Am ezitat sa o fac, pentru ca am mai avut produse de la Complex Apicol, din gama Apidermaliv, si nu m-au multumit chiar toate; foarte buna a fost crema pentru calcaie si balsamul de buze.Cremele de fata mi s-au parut prea grase pentru tenul meu!
    Multumim pentru acest review, par interesante aceste creme din gama "lejer".

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...