Thursday, July 3, 2014

Mai/Iunie - Produse terminate

Buna fetelor!

Nu am reusit sa termin mare lucru in aceste doua luni,iar pentru ca au fost putine produse in luna mai,am zis sa fac postarea cu o luna mai tarziu sa se mai adune cateva!


1 - Oriflame Hairx Volume Boost Shampon
Are un parfum dulce,face destul de multa spuma,nu prea a oferit volum si mi-a si uscat varfurile :( 
2 - Yves Rocher - Demachiant delicat pentru ochi sensibili.
Mi-a placut foarte mult acest demachiant. Curata foarte bine machiajul ochilor fara sa provoace usturimi,nu imprastie machiajul pe toata fata cum fac alte demachiante,iar singurul lucru mai putin placut a fost mirosul care mie personal nu prea imi place! I-am facut un review AICI.
3 -  Head & shoulders classic clean - anti-dandruff shampoo
Mi-a placut pt ca face foarte multa spuma,parul este foarte curat incat scartaie si are un miros foarte fresh
4 - L'oreal elseve volume collagene 
Din toate sampoanele pe care le-am incercat pana acum in toata viata mea,acesta a fost singurul care,chiar a oferit volum parului! Il recomand cu pacere daca doriti mai mult volum!
5 - Yves Rocher - Brazilian coffee beans - shower cream
Nu cred ca mai are nevoie de descrieri,mi-a placut insa nu foarte mult! Nu sunt o amatoare a cafelei,nu beau mai mult de 3-4 guri pe an,din pofta,deci pe mine personal nu m-a dat pe spate!
6 - Nasim - sapun lichid
Nu mai stiu de unde l-am achizitionat,insa stiu ca a costat in jur de 2-3 lei
Mi-a placut foarte mult mirosul,fructat,curata destul de bine,insa tot timpul am simtit nevoia sa ma spal de 2 ori pe maini pana sa le simt cu adevarat curate :D
7 - Servetele umede comfort - cu crema
Nu prea m-au multumit,cele de la fund au fost cu adevarat foarte umede,insa mai bine de jumatate de pachet au fost mai mult uscate decat umezite :(.
8 - Catherine Alrley - lipcare - strawberry - Vit E - UVA & UVB 
Are un miros foarte dulce <3 Insa are o consistenta foarte lejera. Nu il recomand celor care doresc hidratare!
9 - Yves Rocher - masca dezincrustata
Aici am avut o mica dezamagire ca sa-i zic asa! Practic comandase-m masca in ambalajul sau full size,care m-a costat in jur de 30,40 lei,insa mi-au trimis un tester probabil,pentru 2 folosiri (acelasi pret :( )
Efectele au fost vizibil placute si de o durata putin mai lunga decat alte masti incercate! Curata foarte bine tenul,punctele negre,lumineaza,matifiaza si calmeaza tenul!
10 - Bella - cotton pads with aloe extract!
Le-am reachizitionat deja,sunt foarte ieftine si isi fac treaba foarte bine!

10 comments:

  1. Ma tenteaza doua produse YR, demachiantul și crema de dus ♥♥
    Ai terminat ceva produse!
    Te pup

    ReplyDelete
  2. Eu folosesc doar gelul de dus de cafea de la Yves Rocher, in rest am mai avut samponul head & shoulders si mereu mi-a facut parul foarte aspru. Ai fost pusa pe munca luna asta! Eu niciodata nu apuc sa termin produse :))

    ReplyDelete
  3. Mie de la YR imi place demachiantul bifazic.De gelul de dus cu cafea m-am cam plictisit,probabil ca la un moment dat o sa mi se faca dor de miros si o sa-l cumpar din nou.:D

    ReplyDelete
  4. Gelul de dus cu cafea de la Yves Rocher l-am avut si eu la un moment dat si mi-a placut, dar mai mult mi-a placut cel cu lime :D

    ReplyDelete
  5. Din produsele pe care le-ai terminat am folosit doar gelul de dus YR care pentru mine e "cel mai cel". :)

    ReplyDelete
  6. Mie gelul de dus de la YR imi place:))
    Demachiantul chiar ma tenteaza :)

    ReplyDelete
  7. Gelul de dus cu cafea de la Yves Rocher l-am avut si eu dar ma tenteaza Yves Rocher - Demachiant delicat pentru ochi sensibili.

    ReplyDelete
  8. Unele dintre produse le-am avut si terminat acum ceva timp si eu, gelul de dus de la Yves Rocher care miroase demential, samponul Head & shoulders, dischetele demachiante de la Bella. :)

    ReplyDelete
  9. Uf cred ca o sa caut sa-mi achizitionez si eu demachiantul de la Yves Rocher si Catherine Alrley - lipcare - strawberry - Vit E - UVA & UVB. :X

    ReplyDelete
  10. FB: Daniela Gabriela Ionescu
    Si eu am folosit gelul de dus de la YR (portocala sau mandarina) si samponul Elseve, dar pe cel mov cu negru (Arginine Resist).

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...