Wednesday, August 6, 2014

Iulie - Produse terminate


1 - Gabrini Elegant - provitamin nailpolish 300
L-am consumat pana la ultima picatura in ciuda faptului ca periuta este foarte incomoda

2 - Gabrini Multivitamin 360
Mi-a placut foarte mult aceasta oja,dar a trebuit sa o arunc deoarece s-a intarit :(
Puteti vedea AICI cum arata!

3 - Oriflame - you dazzle soap bar 
Sapunul cu cel mai frumos aspect pe care l-am intalnit pana acum :D Are un parfum foarte discret a flori si curata foarte bine!

4 - Blend-a-med pro expert - all in 1 whitening 
Nu prea m-a dat pe spate nici aceasta si cred ca o sa renunt la aceste paste de dinti!

5 - Cosmetic Plant - Crema antiacnee
Mi-a placut destul de mult cand am cumparat-o,stiu ca m-a ajutat foarte mult atunci cand am avut o mica iritatie de la praf si mi-au iesit o gramada de chestii pe frunte si tample,iar acest produs m-a scapat de ele in doar 2 zile! 
Din pacate l-am cam uitat prin dulap,si l-am cam ignorat din cauza altor noi produse si a expirat intre timp!
I-am facut un scurt review AICI

6 - Deodorant Roll-on happy care de la Triodeluxe
I-am facut un review AICI. Insa situatia s-a cam inversat din toate punctele de vedere :))
A devenit din ce in ce mai lipicios,iar la un moment dat a inceput s curga din ce in ce mai mult daca era rasturnat! 

7 - Oriflame - you dazzle -shower cream
Face parte din aceeasi gama ca si sapunul mentionat la numarul 3. Are acelasi parfum care persista in piele o perioada scurta de timp,face foarte multe spume,are o culoare usor rozie si curata foarte bine pielea! 

8 - Nivea - body milk nourishing 
L-as putea compara foarte usor cu cremele de corp de la Gerocossen! Ambele sunt la fel de generoase cu hidratarea pielii! Mi-a placut foarte mult acest produs,m-a tinut o perioada destul de lunga de timp,necesita foarte putin produs pentru intregul corp,si ofera o hidratare de lunga durata!

9 - Servetele umede - Happy 
Nu stiu cum se face ca am renuntat la servetelele mele preferate de la Dalin  de o perioada de timp :( Mereu raman dezamagita de orice alt fel de servetele umede asa ca nu cred  ca o sa mai achizitionez altele in afara de Dalin!

INSTAGRAM | YOUTUBE |FACEBOOK 

4 comments:

  1. Oja de la Gabrini imi place si mie <3

    ReplyDelete
  2. Ma tenteaza laptele de corp de la Nivea, imi plac produsele/oamenii generoase/osi cu mine :)))
    Pupici!

    ReplyDelete
  3. Și pe mine mă tentează laptele de corp de la Nivea.

    ReplyDelete
  4. Ojele GAbrini multivitanin mereu imi testeaza nervii din cauza periutei , dar au si niste culori faine :D
    te pup

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...