Friday, August 1, 2014

New Makeup

Fata:
Elf - all covered it - honey
Golden rose stick foundation - 02,06.
Il makiage - transparent face powder - olive beige
Elf - healty bronzer - warm tan
Editt cosmetics - rouge blush
Ochi:
Elf - all covered it - honey
Elf - eyelid primer - sheer
Palette 180 colors no name
Saffron cosmetics - palette 100 colors
Riveel eye pencil black
Maybelline - eyeliner gel - black
Cupio eyelashes - flame
Oriflame eyebrow kit
Buze:
ASTRA italy cosmetici – matitone rossetto
Elf - lipstick - classy
:*

5 comments:

  1. Multe farduri elf.Am si eu cateva si sunt multumita de ele.Imi place machiajul. Si eu folosesc aceste culori pentru un machiaj de zi de obicei , dar uneori si pentru seara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fardurile Elf nu sunt primtre preferatele mele,detin doar un singur fardulet pe care il folosesc foarte rar,insa imi plac foarte mult produsele pentru rezstenta machiajului si rujurile! Obisnuiesc sa le folosesc tot timpul

      Delete
  2. Foarte frumos machiajul, semeni tare bine cu Catherine Zeta Jones aici, esti superba! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da,si nu prea :)))
      Este sora mea in fotografii!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...