Monday, February 16, 2015

Max Factor Masterpiece MAX High Volume & Definition Mascara

Heyy!
M-am intors din nou cu un alt review,de data aceasta am ales noul meu rimel care imi place la nebunie!

Este vorba despre rimelul de la Max Factor Max!
L-am incercat pentru prima oara la o prietena si pot spune ca a fost dragoste la prima vedere ^_^,si,bineinteles l-am achizitionat si eu!
Este primul rimel incercat vreodata care pot spune ca ma multumit din toate punctele de vedere!

¬Este usor de manevrat
¬Se usuca repede 
¬Nu curge
¬Nu se faramiteaza
¬Nu am nici un fel de probleme cu el la demachiere
¬Este destul de rezistent
¬Alungeste,curbeaza si ofera volum suficient de mult pentru gusturile mele


Voi ati incercat acest rimel? Care este preferatul vostru?
Pupici 

3 comments:

  1. Arata foarte bine de la primul strat. Au iesit foarte clare pozele din colaj, bravo.

    ReplyDelete
  2. Intensifica foarte bine culoarea genelor, e de luat in calcul. Pupici

    ReplyDelete
  3. Imi place mult efectul oferit genelor!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...