Wednesday, February 4, 2015

Syoss keratin primer - sampon si balsam

Buna fetele,stiu ca nu am mai postat absolut nimic in aproximativ jumatate de an,desi mam chinuit sa postez cateva lucruri in graba,am inceput cateva postari insa nu le-am mai terminat,iar cu timpul am devenit lenesa si lipsita de orice inspiratie pentru a mai continua sa mai postez.
Cu siguranta am ramas foarte in urma la capitolul noutati dar promit ca o sa incerc sa trag o fuga prin toate blogurile pe care le urmaresc sa fiu la curent cu tot ce voi,celelalte blogerite ati mai postat!
Undeva la inceputul lui septembrie am cumparat aceste 2 produse din billa,si sincer nu ma asteptam la rezultate prea mari din partea lor desi imi plac in general produsele Syoss.
Insa m-am inselat :D Efectele au fost foarte vizibile chiar dupa prima spalare,iar parul meu,destul de aspru si fara stralucire a devenit foarte stralucitor si foarte moale simult mai usor de pieptanat.

Syoss Professional Oleo Intense sampon pentru par

-500 ml,l-am folosit constant de 2 ori pe saptamana din septembrie pana acum si mai am aproape jumatate din produs.
- Culoarea imi place fooooarte mult <3
- Pot spune ca mereu am probleme cu alte sampoane atunci cand le folosesc,mereu imi cade din mana cel putin un sfert din produs pana apuc sa il aplic pe par,insa cu acesta nu am avut probleme niciodata.
-Are un miros dulce,care persista in par 2-3 zile,poate si mai mult atunci cand parul nu este lasat liber prea mult timp.
-Ofera parului stralucire
-Nu usuca parul
-Curata foarte bine 
-Face destul de multe spume
-Nu am avut probleme cu matreata sau mancarimi de cand il folosesc
-Costa in jur de 15 lei 
-Si pot spune ca din toate sampoanele pe care le-am folosit pana acum,acesta este preferatul meu.

Lista de ingrediente

Syoss Professional Glossing balsam pentru par

-500 ml
- Ambalajul este la fel ca si al samponului,exceptand culoarea
-Produsul are o consistenta destul de groasa,iar pentru ca ambalajul nu este invizibil este foarte greu de folosit dupa ce folosesti mai mult de jumatate din produs :( 
-Mirosul imi place foarte mult,intra foarte repede in par
-Descurca parul foarte bine,hidrateaza de asemenea
-Costa tot in jur de 15 lei

Lista cu ingrediente:
pupici

3 comments:

  1. L-am folosit si eu si am fost incantata de el. Dupa ce s-a terminat am prins curaj si am luat un șampon SYOSS cu gri si nu imi place deloc. Ii voi face un review pe blog

    ReplyDelete
  2. o sa ma uit si eu dupa ele, chiar sunt curioasa de rezultate.

    ReplyDelete
  3. There are numerous causes for hair loss; some of them
    can be treated easily, others cannot. You can expect iit to induce
    relaxation and make thhe skin firmer as well.

    Argan oil is also good in preventing and curing acne.


    Here is mmy web site moroccan oil ()

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...