Wednesday, May 27, 2015

P.S. Love... Scented Body Mist

Buna fetelor!

Astazi am decis sa va fac cunostinta cu unul din produsele mele preferate in momentul de fata!
Este vorba de acest minunat spray de corp cu particule de sclipici care miroase adorabil si arata extrem de frumos!


Descriere produs:
Inconjurați-vă cu iubire și dantelă ...
Note florale intime și senzuale de ylang ylang si iasomie proaspăt sunt înconjurate de acorduri de piersici suculente.
Mirosul de feminitate pură!


Experienta mea cu acest produs:
Nu stiu cu ce as putea incepe,pentru ca am numai cuvinte de lauda din partea s-a!
- Este un produs la indemana oricui,l-am cumparat din Primark,si m-a costat in jur de 5£
-Ambalajul este mai mult decat okay!
-Pielea devine foarte fina,si usor hidratata
-Sclipiciul rezista pe piele foarte mult timp
-Cat despre parfum pot zice cu mana pe inima ca rezista mai mult de 24 de ore
Un parfum dulce care nu mi-a cauzat nici un fel de rureri de cap/ameteli/stare de voma :))
Pur si simplu ador acest produs!

Mai jos am realizat doua filmulete pentru a va arata cat de dragut este glitterul in sticluta si cum arata aplicat pe piele!

 Ingredientele:

Ce ziceti de acest produs? V-ar tenta sa-l incercati?

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...